10 Science-Backed Reasons to Eat More Protein In Urdu

By | September 18, 2019

چربی اور کاربس کے صحت کے اثرات متنازعہ ہیں۔ تاہم ، تقریبا ہر ایک متفق ہے کہ پروٹین اہم ہے۔

زیادہ تر لوگ کمی کو روکنے کے ل enough کافی پروٹین کھاتے ہیں ، لیکن کچھ افراد زیادہ پروٹین کی مقدار کے ساتھ بہتر کام کریں گے۔

متعدد مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ وزن میں کمی اور میٹابولک صحت (1 ٹرسٹڈ سورس ، 2 ٹرسٹڈ ماخذ) کے لئے اعلی پروٹین والی غذا کے بڑے فوائد ہیں۔

زیادہ پروٹین کھانے کے ل 10 10 سائنس پر مبنی وجوہات یہ ہیں۔

1. بھوک اور بھوک کی سطح کو کم کرتا ہے
تین میکروانٹرینٹ – چربی ، کاربس اور پروٹین آپ کے جسم کو مختلف طریقوں سے متاثر کرتے ہیں۔

مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ پروٹین اب تک سب سے زیادہ بھرتا ہے۔ کم کھانے (3 ٹرسٹڈ ماخذ) کے ذریعہ یہ آپ کو زیادہ سے زیادہ محسوس کرنے میں مدد دیتا ہے۔

یہ جزوی طور پر ہے کیونکہ پروٹین بھوک ہارمون گھیرلن کی سطح کو کم کرتا ہے۔ یہ پیپٹائڈ YY کی سطح کو بھی فروغ دیتا ہے ، ایک ہارمون جس سے آپ کو بھرا ہوا محسوس ہوتا ہے (4 ٹرسٹڈ ماخذ ، 5 ، 6 ٹرسٹڈ ماخذ)

بھوک پر یہ اثرات طاقتور ہوسکتے ہیں۔ ایک تحقیق میں ، زیادہ وزن والی خواتین 15 protein سے 30 cal کیلوری میں پروٹین کی مقدار میں اضافہ کرتے ہوئے جان بوجھ کر بغیر کسی چیز (7 ٹرسٹڈ ماخذ) پر پابندی لگائے 441 کم کیلوری کھاتی ہیں۔

اگر آپ کو وزن یا پیٹ کی چربی کم کرنے کی ضرورت ہے تو ، اپنے کچھ کاربس اور چربی کو پروٹین کے ساتھ تبدیل کرنے پر غور کریں۔ یہ گوشت یا مچھلی کے کچھ اضافی کاٹنے کو شامل کرتے ہوئے اپنے آلو یا چاول کو چھوٹا پیش کرنے کی طرح آسان ہوسکتا ہے۔

خلاصہ
اعلی پروٹین والی غذا بھوک کو کم کرتی ہے ، جس سے آپ کو کم کیلوری کھانے میں مدد ملتی ہے۔ یہ وزن کو منظم کرنے والے ہارمونز کے بہتر فنکشن کی وجہ سے ہے۔
2. پٹھوں کی ماس اور طاقت کو بڑھاتا ہے
پروٹین آپ کے پٹھوں کا بلڈنگ بلاک ہے۔

لہذا ، مناسب مقدار میں پروٹین کھانا آپ کو آپ کے پٹھوں کو بڑے پیمانے پر برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے اور جب آپ طاقت کی تربیت کرتے ہیں تو آپ پٹھوں کی نشوونما کو فروغ دیتے ہیں۔

متعدد مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ کافی مقدار میں پروٹین کھانے سے پٹھوں کے بڑے پیمانے پر طاقت اور طاقت میں اضافہ ہوسکتا ہے (8 ٹرسٹڈ سورس ، 9 ٹرسٹڈ سورس)۔

اگر آپ جسمانی طور پر متحرک ، وزن اٹھانا ، یا پٹھوں کو حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں تو ، آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کو کافی پروٹین مل رہا ہے۔

پروٹین کی مقدار کو اونچی رکھنے سے وزن میں کمی کے دوران پٹھوں کے ہونے والے نقصان کو روکنے میں بھی مدد مل سکتی ہے (10 ، 11 ، 12 ٹرسٹڈ ماخذ)

خلاصہ
پٹھوں کو بنیادی طور پر پروٹین سے بنایا جاتا ہے۔ وزن میں کمی کے دوران پٹھوں کی کمی کو کم کرنے کے دوران اعلی پروٹین کی مقدار آپ کو پٹھوں میں بڑے پیمانے پر اور طاقت حاصل کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

3. آپ کے ہڈیوں کے لئے اچھا ہے
ایک متمکن روایت اس خیال کو برقرار رکھتی ہے کہ پروٹین – بنیادی طور پر جانوروں کا پروٹین – آپ کی ہڈیوں کے لئے برا ہے۔

یہ اس خیال پر مبنی ہے کہ پروٹین جسم میں ایسڈ کا بوجھ بڑھاتا ہے ، جس سے ایسڈ کو بے اثر کرنے کے ل your آپ کی ہڈیوں سے کیلشیم لیچنگ ہوجاتی ہے۔

تاہم ، زیادہ تر طویل مدتی مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ پروٹین بشمول جانوروں کی پروٹین ، ہڈیوں کی صحت کے لئے بڑے فوائد رکھتے ہیں (13 ٹرسٹڈ سورس ، 14 ٹرسٹڈ سورس ، 15)۔

جو لوگ زیادہ پروٹین کھاتے ہیں ان کی عمر بڑھنے کے ساتھ ساتھ ہڈیوں کے بڑے پیمانے پر برقرار رہتے ہیں اور آسٹیوپوروسس اور فریکچر کا خطرہ بہت کم ہوتا ہے (16 ، 17 ٹرسٹڈ ماخذ)

یہ خاص طور پر ان خواتین کے لئے اہم ہے ، جن کو رجونورتی کے بعد آسٹیوپوروسس کا زیادہ خطرہ ہوتا ہے۔ کافی مقدار میں پروٹین کھانا اور متحرک رہنا اس کو ہونے سے بچنے میں مدد کرنے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔

خلاصہ
جو لوگ زیادہ پروٹین کھاتے ہیں ان کی عمر بڑھنے کے ساتھ ساتھ ہڈیوں کی صحت بہتر ہوتی ہے اور آسٹیوپوروسس اور فریکچر کا خطرہ بہت کم رہتا ہے۔
4. دیر سے ناشتے کی خواہش اور خواہش کو کم کرتا ہے۔
کھانے کی خواہش عام بھوک سے مختلف ہے۔

یہ صرف آپ کے جسم کو توانائی یا غذائی اجزاء کی ضرورت نہیں ہے بلکہ آپ کے دماغ کو انعام کی ضرورت ہے (18)

پھر بھی ، خواہشات پر قابو پانا ناقابل یقین حد تک مشکل ہوسکتا ہے۔ ان پر قابو پانے کا بہترین طریقہ یہ ہوسکتا ہے کہ انہیں پہلے جگہ پر ہونے سے بچایا جا.۔

روک تھام کا ایک بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ اپنے پروٹین کی مقدار میں اضافہ کریں۔

زیادہ وزن والے مردوں میں ہونے والی ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ 25 increasing کیلوری تک پروٹین بڑھنے سے خواہشوں میں 60 فیصد کمی واقع ہوئی ہے اور رات کے وقت آدھے ناشتے کی خواہش (19 ٹرسٹڈ ماخذ)۔

اسی طرح ، زیادہ وزن والی نوعمر لڑکیوں میں ہونے والی ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ زیادہ پروٹین ناشتا کھانے سے خواہش اور رات کے وقت سنیچنگ کم ہوتی ہے۔

اس میں ثالثی اور لت میں ملوث دماغ کے اہم ہارمونز میں سے ایک ، ڈوپامائن کے کام میں بہتری کے ذریعہ ثالثی کی جاسکتی ہے (20 ٹرسٹڈ ماخذ)

خلاصہ
زیادہ پروٹین کھانے سے رات کے وقت اسناکسی کی خواہش اور خواہش کم ہوسکتی ہے۔ محض ایک اعلی پروٹین ناشتا کرنے سے ایک طاقتور اثر پڑ سکتا ہے۔

5. میٹابولزم کو بڑھاتا ہے اور چربی جلانے میں اضافہ کرتا ہے۔
کھانے سے تھوڑی دیر کے لئے آپ کے تحول کو فروغ مل سکتا ہے۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ آپ کا جسم ہضم کرنے اور کھانے میں موجود غذائی اجزاء کا استعمال کرنے کے لئے کیلوری استعمال کرتا ہے۔ اس کو کھانے کا تھرمک اثر (TEF) کہا جاتا ہے۔

تاہم ، اس ضمن میں تمام کھانے کی اشیاء ایک جیسی نہیں ہیں۔ در حقیقت ، پروٹین میں چربی یا کاربس سے کہیں زیادہ تھرمک اثر پڑتا ہے – 5-15٪ (21 ٹرسٹڈ ماخذ) کے مقابلے میں 20–35٪۔

میٹابولزم کو نمایاں طور پر فروغ دینے اور آپ کو جلانے والی کیلوری کی تعداد میں اضافہ کرنے کے ل High اعلی پروٹین کی مقدار کو دکھایا گیا ہے۔ اس میں ہر روز 80 burned100 مزید کیلوری جل جانے کی مقدار ہوسکتی ہے (22 ٹرسٹڈ سورس ، 23 ٹرسٹڈ سورس ، 24 ٹرسٹڈ سورس)

در حقیقت ، کچھ تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ آپ اور بھی جل سکتے ہیں۔ ایک تحقیق میں ، ایک اعلی پروٹین گروپ نے کم پروٹین گروپ کے مقابلے میں روزانہ 260 مزید کیلوری جلا دی۔ یہ ایک دن اعتدال پسند شدت کے ورزش کے ایک گھنٹے (25 ٹرسٹڈ ماخذ) کے برابر ہے۔

خلاصہ
اعلی پروٹین کی مقدار آپ کے تحول کو نمایاں طور پر فروغ دے سکتی ہے ، جو آپ کو دن بھر زیادہ کیلوری جلانے میں مدد دیتی ہے۔
6. آپ کے بلڈ پریشر کو کم کرتا ہے۔
ہائی بلڈ پریشر دل کے دورے ، فالج اور گردے کی دائمی بیماری کی ایک بڑی وجہ ہے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ ہائی بلڈ پریشر کو کم پروٹین کی مقدار میں دکھایا گیا ہے۔

40 کنٹرول ٹرائلز کے جائزے میں ، بڑھتے ہوئے پروٹین نے اوسطا اور ڈایاسٹولک بلڈ پریشر (پڑھنے کی نچلی تعداد) میں 1.15 ملی میٹر Hg (26 ٹرسٹ ماخذ) کی طرف سے اوسطا اور 1.6 ملی میٹر Hg کی طرف سے سسٹولک بلڈ پریشر (ایک پڑھنے کی اوپری تعداد) کو کم کیا۔

ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ ، بلڈ پریشر کو کم کرنے کے علاوہ ، ایک اعلی پروٹین والی غذا نے بھی ایل ڈی ایل (خراب) کولیسٹرول اور ٹرائگلیسیرائڈس (27) کو کم کیا۔

خلاصہ
متعدد مطالعات میں نوٹ کیا گیا ہے کہ اعلی پروٹین کی مقدار سے بلڈ پریشر کو کم کیا جاسکتا ہے۔ کچھ مطالعات دل کی بیماری کے خطرے کے عوامل میں بہتری کا بھی مظاہرہ کرتے ہیں۔
7. وزن میں کمی کو برقرار رکھنے میں مدد ملتی ہے۔
چونکہ ایک اعلی پروٹین غذا میٹابولزم کو فروغ دیتی ہے اور کیلوری کی مقدار اور خواہشوں میں خودکار کمی کا باعث بنتی ہے ، بہت سے لوگ جو اپنے پروٹین کی مقدار میں اضافہ کرتے ہیں تقریبا almost فوری طور پر وزن کم ہوجاتے ہیں (28 ٹرسٹڈ سورس ، 29 ٹرسٹڈ ماخذ)

ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ زیادہ وزن والی خواتین جنہوں نے پروٹین سے 30٪ کیلوری کھا لیں انھوں نے 12 ہفتوں میں 11 پاؤنڈ (5 کلو) کھو دیا – حالانکہ انہوں نے جان بوجھ کر اپنی غذا (7 ٹرسٹڈ ماخذ) پر پابندی نہیں لگائی۔

جان بوجھ کر کیلوری کی پابندی کے دوران پروٹین میں چربی کے ضیاع کے بھی فوائد ہیں۔

ایک کیلوری سے محدود خوراک پر 130 وزن والے افراد میں 12 ماہ کے مطالعے میں ، ہائی پروٹین گروپ نے اتنے ہی تعداد میں کیلوری کھانے والے عام پروٹین گروپ کے مقابلے میں جسمانی چربی 53 فیصد زیادہ کھو دی (30 ٹرسٹڈ ماخذ)۔

یقینا ، وزن کم کرنا صرف شروعات ہے۔ زیادہ تر لوگوں کے ل weight وزن میں کمی کو برقرار رکھنا ایک بہت بڑا چیلنج ہے۔

وزن کی بحالی میں مدد کے ل protein پروٹین کی مقدار میں معمولی اضافہ دکھایا گیا ہے۔ ایک تحقیق میں ، 15 from سے 18 cal کیلوری تک پروٹین میں اضافہ کرنے سے وزن میں 50 ((31 ٹرسٹڈ ماخذ) کی کمی واقع ہوتی ہے۔

اگر آپ زیادہ وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو ، اپنے پروٹین کی مقدار میں مستقل اضافے پر غور کریں۔

خلاصہ
اپنے پروٹین کی مقدار کو بڑھانے سے نہ صرف وزن کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے بلکہ طویل مدتی تک اسے دور رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔
8 صحتمند گردوں کو نقصان نہیں پہنچاتا ہے۔
بہت سارے لوگوں کو غلط طور پر یقین ہے کہ ایک اعلی پروٹین کی مقدار آپ کے گردوں کو نقصان پہنچاتی ہے۔

یہ سچ ہے کہ پروٹین کی مقدار کو محدود کرنے سے پہلے سے موجود گردوں کی بیماری میں مبتلا افراد کو فائدہ ہوسکتا ہے۔ اس کو ہلکے سے نہیں لیا جانا چاہئے ، کیونکہ گردے کی پریشانی بہت سنگین ہوسکتی ہے (32 ٹرسٹڈ ماخذ)

تاہم ، اگرچہ اعلی پروٹین کی مقدار گردوں کے مسائل میں مبتلا افراد کو نقصان پہنچا سکتی ہے ، لیکن اس کا صحت مند گردوں والے لوگوں سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

در حقیقت ، متعدد مطالعات نے اس بات کی نشاندہی کی ہے کہ ہائی پروٹین غذا گردوں کی بیماری کے بغیر لوگوں پر کوئی مضر اثرات نہیں رکھتے (33 ٹرسٹڈ سورس ، 34 ٹرسٹڈ سورس ، 35 ٹرسٹڈ سورس)۔

خلاصہ
اگرچہ پروٹین گردوں کے مسائل سے دوچار لوگوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے ، لیکن اس سے صحت مند گردے والے افراد پر اثر نہیں پڑتا ہے۔
9. چوٹ کے بعد آپ کے جسمانی مرمت میں مدد ملتی ہے۔
پروٹین آپ کے جسم کے زخمی ہونے کے بعد اس کی بحالی میں مدد کرسکتا ہے۔

یہ کامل معنی رکھتا ہے ، کیونکہ یہ آپ کے ؤتکوں اور اعضاء کے بنیادی ڈھانچے کو تشکیل دیتا ہے۔

متعدد مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ چوٹ کے بعد زیادہ پروٹین کھانے سے بحالی کی رفتار میں مدد مل سکتی ہے (36 ٹرسٹڈ سورس ، 37 ٹرسٹڈ ماخذ)۔

خلاصہ
اگر آپ زخمی ہوئے ہیں تو زیادہ پروٹین کھانے سے آپ کو تیزی سے صحت یاب ہونے میں مدد مل سکتی ہے۔
10. عمر کی طرح آپ کو فٹ رہنے میں مدد کرتا ہے۔
عمر بڑھنے کا ایک نتیجہ یہ بھی ہے کہ آپ کے عضلات آہستہ آہستہ کمزور ہوجاتے ہیں۔

انتہائی سنگین معاملات کو عمر سے متعلق سرکوپینیا کہا جاتا ہے ، جو عمر رسیدہ افراد میں کمزوری ، ہڈیوں کے ٹوٹنے اور معیار زندگی میں کمی کی ایک بنیادی وجہ ہے (38 ٹرسٹڈ سورس ، 39 ٹرسٹڈ سورس)۔

زیادہ سے زیادہ پروٹین کھانا عمر سے متعلق پٹھوں کی خرابی کو کم کرنے اور سرکوپینیا (40 ٹرسٹڈ ماخذ) کو روکنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔

جسمانی طور پر متحرک رہنا بھی ضروری ہے ، اور وزن اٹھانا یا کسی طرح کی مزاحمت ورزش کرنا حیرت انگیز کام کرسکتا ہے (41 ٹرسٹڈ ماخذ)۔

خلاصہ
کافی مقدار میں پروٹین کھانے سے عمر بڑھنے سے منسلک پٹھوں کے نقصان کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *