5 Effective Tips to Lose Belly Fat in urdu

By | September 18, 2019

پیٹ کی چربی ایک پریشانی سے زیادہ ہے جس سے آپ کے کپڑوں کو تنگ محسوس ہوتا ہے۔

یہ شدید نقصان دہ ہے۔

اس قسم کی چربی – جس کو ویسریل چربی کہا جاتا ہے – قسم 2 ذیابیطس ، دل کی بیماری اور دیگر حالتوں کے ل risk خطرہ کا ایک بڑا عنصر ہے۔

بہت ساری صحت کی تنظیمیں وزن کی درجہ بندی کرنے اور میٹابولک بیماری کے خطرے کی پیش گوئی کے لئے BMI (باڈی ماس ماس انڈیکس) کا استعمال کرتی ہیں۔

تاہم ، یہ گمراہ کن ہے ، کیونکہ زیادہ پیٹ کی چربی والے لوگوں کو زیادہ خطرہ ہوتا ہے یہاں تک کہ اگر وہ باہر کی طرف پتلی لگتے ہیں (2 ٹرسٹڈ ماخذ)

اگرچہ اس علاقے سے چربی کھونا مشکل ہوسکتا ہے ، اس کے علاوہ پیٹ کی چربی کو کم کرنے کے لئے آپ بہت ساری چیزیں کرسکتے ہیں۔

پیٹ کی چربی کو کھونے کے ل effective 20 موثر تجاویز ، سائنسی علوم کی مدد سے حاصل ہیں۔

1. گھلنشیل فائبر کی کافی مقدار کھائیں۔
گھلنشیل ریشہ پانی جذب کرتا ہے اور ایک جیل کی تشکیل کرتا ہے جو کھانا کو سست کرنے میں مدد کرتا ہے کیونکہ یہ آپ کے نظام ہضم سے گزرتا ہے۔

مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ اس قسم کا فائبر آپ کو تندرست محسوس کرنے میں مدد دے کر وزن میں کمی کو فروغ دیتا ہے ، لہذا آپ قدرتی طور پر کم کھاتے ہیں۔ اس سے آپ کے جسم کو کھانے سے جذب ہونے والی کیلوری کی تعداد میں بھی کمی واقع ہوسکتی ہے (3 ٹرسٹڈ سورس ، 4 ٹرسٹڈ سورس ، 5 ٹرسٹڈ سورس)۔

اور کیا ہے ، گھلنشیل ریشہ پیٹ کی چربی سے لڑنے میں مدد مل سکتی ہے۔

1،100 سے زائد بالغوں کے مشاہدے کے مطالعے سے معلوم ہوا ہے کہ گھلنشیل فائبر کی مقدار میں ہر 10 گرام اضافے کے لئے ، پیٹ کی چربی میں 5 سال کی مدت (6 ٹرسٹڈ ماخذ) کے دوران 3.7 فیصد کی کمی واقع ہوئی ہے۔

ہر روز اعلی فائبر کھانوں کے کھانے کی کوشش کریں۔ گھلنشیل ریشہ کے عمدہ ذرائع میں فلاسیسیڈ ، شیراتکی نوڈلس ، برسلز انکرت ، ایوکاڈوس ، لیگلز اور بلیک بیری شامل ہیں۔

2. ٹرانس چربی پر مشتمل کھانے سے پرہیز کریں۔
ٹرانس چربی ہائڈروجن کو غیر سیر شدہ چربی ، جیسے سویا بین کے تیل میں پمپ کرکے پیدا کی جاتی ہیں۔

وہ کچھ مارجرین اور پھیلاؤ میں پائے جاتے ہیں اور اکثر انھیں کھانے کی اشیاء میں بھی شامل کیا جاتا ہے۔

ان چربی کو مشاہدہ اور جانوروں کے مطالعے میں سوزش ، دل کی بیماری ، انسولین کے خلاف مزاحمت اور پیٹ کی چربی میں اضافے سے منسلک کیا گیا ہے (7 ٹرسٹڈ سورس ، 8 ٹرسٹڈ سورس ، 9 ٹرسٹڈ سورس)۔

6 سالہ مطالعے میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ بندروں نے جنہوں نے زیادہ ٹرانس فیٹ والی غذا کھائی تھی ، انھوں نے پیٹ میں چربی کی مقدار میں 33 فی صد زیادہ پیٹ میں چربی حاصل کی۔

پیٹ کی چربی کو کم کرنے اور اپنی صحت کو بچانے میں مدد کے ل. ، جزو کے لیبلز کو احتیاط سے پڑھیں اور ایسی مصنوعات سے دور رہیں جن میں ٹرانس چربی ہو۔ یہ اکثر جزوی طور پر ہائیڈروجنیٹڈ چربی کے طور پر درج ہوتے ہیں۔

3. بہت زیادہ شراب نہ پائیں۔
الکحل سے تھوڑی مقدار میں صحت کے فوائد ہوسکتے ہیں لیکن اگر آپ بہت زیادہ پی لیتے ہیں تو وہ شدید نقصان دہ ہے۔

تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ بہت زیادہ الکحل آپ کو پیٹ کی چربی بھی حاصل کرسکتی ہے۔

مشاہداتی مطالعات بھاری شراب نوشی کو وسطی موٹاپا کے خطرے سے جوڑ دیتے ہیں – یعنی کمر کے آس پاس اضافی چربی ذخیرہ (11 ٹرسٹڈ سورس ، 12 ٹرسٹڈ سورس)۔

الکحل پر واپس کاٹنے سے آپ کی کمر کا سائز کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ آپ کو اسے مکمل طور پر ترک کرنے کی ضرورت نہیں ہے لیکن ایک دن میں جو مقدار آپ پیتے ہیں اس کو محدود رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔

2،000 سے زیادہ افراد میں کی گئی ایک تحقیق میں ، جو لوگ روزانہ شراب پیتے تھے لیکن اوسطا ایک دن میں ایک سے کم پینے میں پیٹ کی چربی کم ہوتی تھی ان لوگوں کے مقابلے میں جو کم کثرت سے پیتا تھا لیکن ان دنوں وہ زیادہ شراب پیتا تھا (12 ٹرسٹ سورس)

4. ایک اعلی پروٹین غذا کھائیں
پروٹین وزن پر قابو پانے کے لئے ایک انتہائی اہم غذائی اجزاء ہے۔

اعلی پروٹین کی مقدار سے پورے ہارمون PYY کی رہائی میں اضافہ ہوتا ہے ، جو بھوک میں کمی کرتا ہے اور پرپورنتا کو فروغ دیتا ہے۔ پروٹین آپ کی میٹابولک کی شرح کو بھی بڑھا دیتا ہے اور وزن میں کمی کے دوران آپ کو عضلاتی بڑے پیمانے پر برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے (13 ٹرسٹڈ سورس ، 14 ٹرسٹڈ سورس ، 15 ٹرسٹڈ سورس)۔

بہت سارے مشاہداتی مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ جو لوگ زیادہ پروٹین کھاتے ہیں ان میں پیٹ کی چربی کم ہوتی ہے جو کم پروٹین والی غذا کھاتے ہیں (16 ٹرسٹڈ سورس ، 17 ٹرسٹڈ سورس ، 18 ٹرسٹڈ سورس)۔

یقینی بنائیں کہ ہر کھانے میں پروٹین کا ایک اچھا وسیلہ ، جیسے گوشت ، مچھلی ، انڈے ، دودھ ، وہی پروٹین یا پھلیاں شامل کریں۔

5. اپنے تناؤ کی سطح کو کم کریں۔
کشیدگی آپ کو کوریسول پیدا کرنے کے ل the ایڈنرل غدود کو متحرک کرکے پیٹ کی چربی حاصل کرسکتا ہے ، جسے تناؤ ہارمون بھی کہا جاتا ہے۔

ریسرچ سے پتہ چلتا ہے کہ ہائی کورٹیسول کی سطح بھوک میں اضافہ کرتی ہے اور پیٹ میں چربی کی اسٹوریج (19 ٹرسٹڈ سورس ، 20 ٹرسٹڈ سورس) کو ڈرائیو کرتی ہے۔

مزید یہ کہ ، جن خواتین کی کمر پہلے ہی موجود ہے وہ تناؤ کے جواب میں زیادہ سے زیادہ کوریسول تیار کرتے ہیں۔ کورٹیسول میں اضافہ وسط (21 ٹرسٹڈ ماخذ) کے گرد چربی بڑھانے میں مزید اضافہ کرتا ہے۔

پیٹ کی چربی کو کم کرنے میں مدد کے ل ple ، خوشگوار سرگرمیوں میں مشغول ہوجائیں جو تناؤ کو دور کرتے ہیں۔ یوگا یا مراقبہ کی مشق کرنا موثر طریقے ہو سکتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *