Cooking tips help for Making food in urdu

By | September 18, 2019

اگر آپ کھانے کے خواہشمند ہیں ، تو پھر 70٪ امکان ہے کہ آپ کو کھانا پکانے میں دلچسپی ہوگی ، کچھ معاملات میں صرف دلچسپی لینا ہی کافی نہیں ہے۔ گویا کھانا پکانے کا محکمہ آپ کی غیر معمولی توجہ چاہتا ہے۔ اگر آپ کھانا پکانے کی بنیادی باتیں سیکھ چکے ہیں تو ، اس میں کوئی شک نہیں کہ آپ بہترین باورچی نہیں بنیں گے۔ نئے لوگوں کو یہ سیکھنے میں مدد کرنے کے لئے ذیل میں کچھ نکات ہیں کہ آپ ایک عظیم شیف کیسے بن سکتے ہیں۔

صرف کھانا پکانے کی ترکیبیں پڑھنا کافی نہیں ہے ، اس کو سمجھنا ضروری ہے۔
یہ سن کر تھوڑا سا عجیب لگتا ہے ، لیکن سچ یہ ہے کہ کھانا پکانے کے کسی نسخے کو صرف غور سے پڑھنے اور سیکھنے کے ل enough کافی نہیں ہے کیونکہ جب آپ اسے ایک سے زیادہ مرتبہ پڑھتے ہیں تو ، ذہن اڑ جاتا ہے اور آپ کو اس کی ضرورت نہیں ہے بار بار چیزیں ڈھونڈنے کے لئے ڈبے والے نسخے کو دوبارہ پڑھیں۔ اب ، آپ اسے فائدہ کے طور پر نہیں دیکھ سکتے ہیں ، لیکن یقین دلائیں کہ جب یہ آپ کی عادت بن جائے گی ، تو آپ خود کھانا پکانے کی مہارت میں اضافہ دیکھیں گے۔

تمام اجزاء کو بروقت ترتیب دیں۔
کھانا پکانے سے پہلے اس میں ڈالے جانے والے تمام اجزاء کی تیاری اور ہینڈلنگ سب سے اہم چیز ہے ، ذرا سوچئے کہ آپ نے پیاز کا براؤن بننے کے لئے چولہے پر رکھ دیا ہے اور اسی وقت آپ پکنے کے ل the چکن کاٹنے لگتے ہیں۔ آپ کے کام کاج کے بارے میں؟ ظاہر ہے کہ جب آپ گوشت کاٹ لیں گے تو پیاز بھن جائے گا اور آپ کی کوشش بری طرح ناکام ہوگی۔ لہذا اس معاملے میں بہت احتیاط کی ضرورت ہے۔ کسی بھی ڈش کو پکانے سے پہلے ، اس کے اجزاء کو ایک جگہ پر اکٹھا کریں اور کھانا پکانے کا عمل شروع کرنے سے پہلے کٹوری میں بچی ہوئی اشیاء کی کٹائی ، چھانٹ رہا ہے ، اور صفائی کو یقینی بنائیں۔ کھانا پکانے کا عمل بیک وقت بہترین ہے۔

جب سب کچھ وقت پر ہوتا ہے تو اپنے کم سے کم وقت کا استعمال کم سے کم وقت میں اچھا کھانا بنانے کی کلید ہوتا ہے ، اور یہ مہارت وقت کے ساتھ آپ کی لگن اور توجہ سے ملتی ہے۔ اگر آپ کھانا پکانے سے پہلے ہر چیز کو منظم کرنے کی عادت بناتے ہیں تو ، شروع سے ہی سب ٹھیک ہوجائے گا اور آخر میں وقت کی کمی کی وجہ سے آپ کو کسی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑے گا ’۔

کھانا پکانے کے لئے ہمیشہ تازہ اشیاء کو ترجیح دیں:
پھل ، سبزیاں ، دہی ، کریم ، گوشت ، یا جو بھی آپ کے ہانڈی کو سجانے کے لئے ہوتا ہے ، اگر تازہ ہوجائے تو ، پکوان حیرت انگیز ہوگا اور آپ کے طالو کی تعریف کی جائے گی۔ جب آپ اجزاء کی ترکیب کی بات کرتے ہیں تو ظاہر ہے کہ آپ اپنے ڈش کے ذائقہ پر سمجھوتہ نہیں کریں گے۔ یاد رکھیں کہ تھوڑی سی باسی یا کوئی بھی خراب چیز آپ کے پورے ہاتھ کو خراب کرسکتی ہے ، لہذا اپنے کچن کے برتنوں اور دیگر اجزاء کو وقتا فوقتا یہ ضرور دیکھیں کہ آیا کچھ غلط ہو گیا ہے۔ اگر کچھ غلط ہو گیا ہے تو ، اسے فورا. دور کردیں۔ جیسا کہ آپ کراچی کے سیزن کے بارے میں جانتے ہو ، یہاں نمک ، کالی مرچ اور دیگر مصالحے خراب نہیں ہوتے ہیں۔ ہوشیار رہو کیونکہ احتیاط افسوس سے بہتر ہے۔

اپنا کچن نہ چھوڑو۔
اپنا کچن نہ چھوڑو:
اپنا کام ختم کیے بغیر کبھی بھی اپنے کچن کو نہ چھوڑیں ، چاہے کھانا دم پر رکھا جائے۔ یہ بہت خطرناک ہوسکتا ہے۔ نہ صرف اس سے آپ کا وقت ضائع ہوسکتا ہے ، بلکہ یہ اچھ foodا کھانا بنانے میں آپ کی محنت کو بھی برباد کرسکتا ہے۔ اگر آپ ایک ایسی ڈش بناتے ہیں جس کے بارے میں آپ جانتے ہو ایک خاص وقت میں تیار ہوجائے گا تو ، آپ کچن کو چند سیکنڈ کے لئے چھوڑ سکتے ہیں لیکن اگر کوئی نیا نسخہ ہے اور آپ نہیں جانتے کہ کھانا پکانے میں کتنا وقت لگے گا۔ لہذا ، ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ جب تک کھانا مکمل طور پر نہ پک جائے اس وقت تک آپ اپنے باورچی خانے کو مت چھوڑیں۔

پیمائش کے لئے موزوں پیمانہ استعمال کریں۔
خاص طور پر جب آپ پکانے کا ارادہ کر رہے ہو تو ، صحت سے متعلق اور اجزا کی پیمائش کرنا بہت ضروری ہے۔ خاص طور پر کوکنگ پاؤڈر کے ل، ، پیمائش کا حساب لگانا بہت ضروری ہے۔ اگر آپ کو ایک سے زیادہ مرتبہ کھانا پکانا ہے تو ، ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ ہدایت میں شامل کسی بھی اجزا کی مناسب اور قریب ترین پیمائش کریں تاکہ آپ کے پکے ہوئے سامان کی طرح کا ذائقہ چکھے۔

کھانے کو مزیدار اور قابل توجہ بنانے کے ل It ان چھوٹی چھوٹی چیزوں کا خیال رکھنا ضروری ہے۔
کڑاہی کو زیادہ بھرنے سے پرہیز کریں۔
جس پکنے میں آپ پک رہے ہیں اس میں زیادہ سے زیادہ بھرنے سے پرہیز کریں ، کیونکہ کھانا پکانے کے دوران فرائی پین کو آگ لگ سکتی ہے۔ یاد رکھیں کہ کھانا پکانے کے عمل میں آگ اور پانی کو مناسب حد میں رکھنے کی ضرورت ہوتی ہے ، اور اگر کچھ بھی حد سے زیادہ نہیں جاتا ہے تو ، آپ کی پوری ڈش خراب ہوسکتی ہے۔ کڑاہی میں برتن بھرنے یا برتن پکانے سے کھانا پانی کی کمی یا زیادہ نمی کا سبب بن سکتا ہے ، لہذا تل کڑاہی میں مناسب مقدار میں کھانا پکانا یقینی بنائیں تاکہ اس کی اصلیت نہ ہو۔ ذائقوں کو اجاگر کیا جاسکتا ہے۔

اگر مہمان گھر آ رہے ہیں تو ، کوئی نیا نسخہ پکانے کی کوشش نہ کریں۔
اگر آپ ابتدائی ہیں اور ابھی تک کھانا پکانے میں مہارت حاصل نہیں کر رہے ہیں تو ، نئی ترکیبیں اپنانے سے باز رہیں ، خاص کر اگر آپ نے گھر میں دوستوں یا کنبہ کے افراد کو مدعو کیا ہو۔ ایسی دنیا کا سب سے عمدہ حل یہ ہے کہ آپ جس چیز کا تجربہ رکھتے ہو اسے پہلے سے پکائیں اور جان لیں کہ آپ نے اسے صحیح وقت میں کھانا پکانا ہے۔ اس سے آپ کو تین فوائد حاصل ہوں گے – ایک یہ کہ کھانا اچھا ہوگا ، دوسرا آپ کا وقت بچائے گا اور تیسرا یہ کہ آپ کو کوئی ذہنی پریشانی نہیں ہوگی۔

کھانا پکاتے وقت اسے اکثر چکھنے لگیں:
اچھی کھانا پکانے کے ل cooking ، کھانا پکانے کے دوران اس کا بار بار ذائقہ لینا ضروری ہے کیونکہ یہ آپ کو کھانا پکانے کے دوران کھانے کے بدلتے ہوئے ذائقہ کا پتہ لگانے میں مدد کرتا ہے اور آپ وقتا فوقتا اس میں نمک اور کالی مرچ کی مقدار میں اضافہ کرسکتے ہیں۔ ہیں البتہ،

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *