Is it true that cooking techniques can reduce protein quality in food in urdu

By | September 18, 2019

کیا یہ سچ ہے کہ کھانا پکانے کی تکنیک میں پروٹین غائب ہوسکتا ہے؟
اعلی درجہ حرارت کی وجہ سے جس میں پروٹین کم ہوجاتا ہے ، وہاں کھانا پکانے کی کوئی تکنیک موجود نہیں ہے۔
کھانے کی اقسام پروٹین کی مقدار کو بھی متاثر کرتی ہیں۔
کھانا پکانے کی تکنیکوں میں کوئی حرج نہیں ، آپ کبھی بھی پروٹین نہیں کھویں گے۔
کھانا پکانے کی تکنیک کھانے میں غذائیت سے متعلق بہت قریب سے وابستہ ہیں۔ اگرچہ آپ نے غذائیت کی قیمت کے ساتھ کھانے کا ایک ذریعہ منتخب کیا ہے ، کھانے کا عمل آپ کے غذائی اجزا کو کم کرسکتا ہے ، یہاں تک کہ غائب بھی ہوسکتا ہے۔ مثال کے طور پر ، جب آپ جانتے ہو کہ چکن ، گوشت ، یا اہم پروٹین سے بنے دیگر برتنوں کے نتیجے میں کس طرح مناسب طریقے سے کھانا پکانا ہے ، تو آپ تمام پروٹین کھو رہے ہیں۔ ایل

تو، کھانا پکانے کے عمل پروٹین کی انٹیک کو کس طرح متاثر کر سکتا ہے؟ کیا کھانا پکانے کی تکنیک اچھی ہے تاکہ کھانے میں پروٹین کم نہ ہو؟

کیا یہ سچ ہے کہ کھانا پکانے کی تکنیک میں پروٹین غائب ہوسکتا ہے؟
بنیادی طور پر ، پروٹین ایک غذائیت ہے جو گرمی کو سنبھالنے کے لئے کافی مضبوط ہے۔ وٹامنز یا معدنیات کے برعکس جو پکا سکتے ہیں ، فوری پروٹین بہت کم نہیں ہوگا۔ ہاں ، اگرچہ کھانے کی مقدار میں کمی آئے گی ، ان غذائی اجزاء کی قیمت ختم نہیں ہوگی۔

جیسا کہ ایک بار ذکر کیا گیا ہے ، ابلتے ہوئے کھانا پکانے کی تکنیک کا نتیجہ ضائع ہونے یا بھاپ کے بجائے پروٹین کی مقدار میں کمی لائے گا۔ لیکن اب یہ بات ثابت ہوگئی ہے کہ کھانا پکانے کی تکنیک غذا کی وجہ سے بڑی مقدار میں پروٹین ضائع نہیں کرتی ہے۔ یہ خاص طور پر کھانا پکانے کے عمل کا درجہ حرارت ہے جو پروٹین کی ترکیب اور مقدار کو متاثر کرتا ہے۔

اعلی درجہ حرارت کی وجہ سے جس میں پروٹین کم ہوجاتا ہے ، وہاں کھانا پکانے کی کوئی تکنیک موجود نہیں ہے۔
آرکنساس یونیورسٹی کے ذریعہ کی گئی ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ کھانے میں پروٹین کی مقدار کو کم کرنا درجہ حرارت سے کھانا پکانے کی کوئی تکنیک نہیں ہے۔ اس تحقیق میں یہ ذکر کیا گیا ہے کہ صرف 40 ڈگری درجہ حرارت کے ساتھ کھانا پکانے سے ہی مرغی کے گوشت میں پروٹین کی مقدار میں 9.7 فیصد تک کمی واقع ہوسکتی ہے۔

جب تک کہ آپ اسے 70-80 ڈگری سیلسیس تک پکنے تک پکائیں ، پروٹین کو خوراک میں تبدیل کریں۔ اگرچہ تغیر بہت زیادہ نہیں ہے ، لیکن یہ حالت پروٹین کے ذرائع کو ذبح کرنے اور نمی کے خاتمے کا باعث بن سکتی ہے۔

کھانے کی اقسام پروٹین کی مقدار کو بھی متاثر کرتی ہیں۔
کھانا پکانے کے بعد نہ صرف کھانا پکانے کی تکنیک اور اعلی درجہ حرارت ، بلکہ اس معاملے میں کھانے کا ذریعہ بھی ایک اہم عنصر ہے۔ مثال کے طور پر ، جب جزوی طور پر تیار شدہ گوشت چکن کے ساتھ پکایا جاتا ہے ، تو چکن زیادہ پروٹین کھوئے گا۔ کھانا پکانے کے عمل سے دودھ اور دودھ کی مصنوعات کو بھی نقصان ہوتا ہے ، تاکہ گرمی کو سنبھالنے کے لئے پروٹین دودھ میں آسانی سے ضائع ہوجائے۔

کھانا پکانے کی تکنیکوں میں کوئی حرج نہیں ، آپ کبھی بھی پروٹین نہیں کھویں گے۔
اگرچہ پروٹین کی تھوڑی بہت مقدار موجود ہے ، پھر بھی آپ کو پروٹین کا منبع بنانا پڑے گا ، کیونکہ یہ نہ صرف بیکٹیریا کو ہٹاتا ہے بلکہ کھانے کے ذائقہ اور ظہور میں بھی اضافہ کرسکتا ہے۔ کچھ بھی ہو ، کھانا پکانے کی تمام تکنیک دراصل کھانے کا ذائقہ جاری کرسکتی ہیں اور کھانے کی ظاہری شکل کو بہتر بنا سکتی ہیں۔

کھانا پکانے کے بعد ، وہ ان پروٹین سے بھرپور غذائی اجزاء کا تجربہ کریں گے۔ ہلکا ردعمل ایک کیمیائی رد عمل ہے جو اس وقت ہوتا ہے جب پروٹین گرم ہوجاتے ہیں اور مایوسی اور ذائقہ کا سبب بنتے ہیں۔ اگر آپ کو مرغی کا گوشت نظر آتا ہے جو پہلے سفید یا سرخ گوشت بھوری ہوچکا ہے تو ، یہ عمل ایک دلیل ہے۔ لہذا ، گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے جب آپ گوشت یا دیگر پروٹین کے ذرائع کو کھانا پکاتے وقت پروٹین کھو دیں گے۔

کھانا پکانے کے بعد آپ کھانا پکانے کی تمام تکنیک بھی استعمال کرسکتے ہیں ، لیکن بھرنے والی تکنیک سے محتاط رہیں کیونکہ اس سے کھانے میں چربی کی مقدار میں اضافہ ہوسکتا ہے۔

آسان تھائی ترکیبیں. باورچی خانے سے متعلق – صرف بہترین خدمت کرنے کے لئے
فہرست:
تھائی ترکاریاں – ہلکا ، سوادج ، اصل۔
مرغی کے ساتھ تھائی ترکاریاں۔
ککڑی کے ساتھ تھائی ترکاریاں
تھائی طرز کا گوشت – خوشگوار مہک اور بہت اچھا ذائقہ۔
آم اور مچھلی کے لئے ناریل کے ساتھ میٹھے چاول۔
تجرباتی شیفوں کا خیال ہے کہ یہ راز بڑی مقدار میں خوشبودار مصالحوں میں ہے ، اور سیاحوں کا خیال ہے کہ تھائی کھانا گرم ، دھوپ ، تہوار تھائی ماحول سے محروم ہے۔ اور پیشہ ورانہ ریستوراں کے ناقدین ماسٹروں کو عظیم پاک فن سے مناتے ہیں! فینسی تھائی شیفوں کی پرواز آپ کو کچھ “ڈرائنگ” بنانے کی اجازت دیتی ہے۔ اس طرح ، سخت رہنمائی کی ضرورت کے بغیر ، ماسٹر مہارت کے ساتھ روایتی تھائی پکوان کا ایک روایتی “بزنس کارڈ” تیار کرتا ہے اور اپنے حیرت انگیز ریستوراں میں زیادہ زائرین کو راغب کرتا ہے۔

تکیکا – کنسیا ایکس این ایم ایکس۔

لیکن ماہرین صرف باورچی خانے کو حیران کرنے کے قابل ہی نہیں ہیں! ہم آپ کو تھائی کھانے کی کچھ آسان ترکیبیں پیش کرتے ہیں۔ پاک مہارت حاصل کرنے کے لئے ایک غیر معمولی نقطہ نظر کے ساتھ اپنے اہل خانہ اور دوستوں کو حیرت میں ڈالیں!

لہذا تصاویر کے ساتھ ہلکی تھائی ترکیبیں کا شکریہ ، آپ بہت سارے روایتی پکوان پکاتے ہیں: سلاد کے لئے گوشت اور سبزیاں ، تھائی کا گوشت ، میٹھا چاول میٹھی اور میٹھی کے ساتھ! اپنے آپ کو ایک حقیقی تھائی ڈنر میں پیش کریں!

تھائی ترکاریاں – ہلکا ، سوادج ، اصل!
سلاد یا گرم برتن پکانے کے بعد ، سمندری غذا اکثر استعمال کی جاتی ہے۔ غیر ملکی پھل – میٹھی تیار کرتے وقت۔ ناممکن اجزاء پہلے بہت سارے سیاحوں کو الجھاتے ہیں ، لیکن تجربہ کار ریستوراں کے ناقدین کا کہنا ہے کہ تھائی کھانا مختلف ، حیرت انگیز اور کامل ہے۔ خدمت کے دوران اصل ، تخلیقی ڈیزائن پر مشتمل ہے۔ تجربہ کار ریسٹورینٹ نقاد یا پیٹو انفرادی طور پر ڈش کی خدمت کرتے ہوئے ، “ماسٹر کے ہاتھ” کو بھی مختلف بنا سکتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *